Otázky k online obchodu

Hodnocení zákazníků si můžete prohlédnout na našich stránkách s hodnocením v obchodě: hiki.at/bewertungen/

Hodnocení na Facebooku: facebook.com/HiKi.at/reviews/

Hodnocení Trustedshop DE: https://www.trustedshops.de/bewertung/info_X72EDB47CABD716C79D89E14D5B94F054.html

Hodnocení Trustedshop AT:
https://www.trustedshops.at/bewertung/info_X7A423A2A8040E702E013764C037D86D1.html

Pokud jste nakupovali v naší online prodejně, obdržíte od nás email, ve kterém vás požádáme, abyste nás ohodnotili. Nebo nás ohodnoťte na Facebooku nebo Google. Děkujeme za každé hodnocení!

"Výrobek můžete ohodnotit, když se přihlásíte. Udělte vaše hvězdičky a napište nám stručně, co si o výrobku myslíte.

Vaše ohodnocení zkontrolujeme interně z hlediska překlepů a pravopisných chyb, a poté jej zveřejníme."

Ano, napište jednoduše číslo zboží do vyhledávací lišty v internetovém obchodu. Zboží by se mělo ihned zobrazit.

Dotazy k výrobku

  • Jakékoliv dotazy k výrobkům či servisu vám rádi zodpovíme také telefonicky nebo emailem na office@hiki.at.

Ke každému artiklu existuje několik polí s informacemi. Pod tlačítkem "Do košíku" a "Koupit nyní" najdete stručný popis příslušného zboží. Dále níže pak naleznete pole s detaily, ještě více informací, hodnocení a souborů ke stažení.

Ano. Když přes výrobek přejedete myškou, obrázek se zvětší.

Můžete rovněž použít tlačítko „Informujte mě“ u aktuálně nedostupného výrobku. Jakmile bude výrobek opět na skladě, dostanete automaticky upozornění emailem.

K některým výrobkům poskytl výrobce videa, ta najdete u příslušného výrobku.

Rádi provedeme u našich dodavatelů i zvláštní objednávky speciálně pro vás a samozřejmě bez dalších nákladů! Použijte pro tento účel prosím náš formulář pro požadované zboží: www.hiki.at/sonderbestellung

Otázky k HiKi

Telefonicky na +43-7263/880 990 od pondělí do pátku od 09:00 – 12:00/13:00 - 16:00 hod a emailem na: office@hiki.at.

Ano, můžete nás sledovat na několika platformách:

Facebook Instagram Youtube Pinterest

Otázky k zákaznickému účtu

Klikněte pro tento účel na našich webových stránkách HiKi na „Můj účet“, a pak na "Nový zákazník? Registrovat zde". Poté budete provedeni procesem přihlašování.

Výhody zákaznického účtu:

  • Vaše údaje budou uloženy
  • Budou uloženy poukázky
  • Žádné další zadávání údajů v případě budoucích objednávek nebo formulářů
  • Možnost platby na fakturu
  • Zobrazení objednávek
  • Vyřízení vrátek snadno a rychle

Ne, zákaznický účet není pro vaši objednávku nutný. Můžete použít i funkci v nákupním košíku „Přímo k PayPal“ nebo "Amazon Pay" a tam zadat další údaje pro vaši objednávku. Všimněte si však výhod zákaznického účtu, jako např. ročního bonusu!

Klikněte prosím při přihlašování na „Zapomněli jste heslo?“ pod polem s heslem. Náš systém vám pošle automaticky nové heslo na uvedenou emailovou adresu.

Přihlaste se pro tento účel na „Můj účet“ ve vašem zákaznickém účtu, tam jsou uvedeny všechny objednávky, resp. osobní údaje.

Pro změnu vašich údajů se prosím přihlaste na účet webového obchodu a změňte tam vaši adresu, email nebo heslo.

Vaše zákaznické číslo najdete v zákaznické sekci pod "Údaje zákazníka" nebo na každé objednávce, resp. faktuře. Rád vám samozřejmě pomůže i náš zákaznické servis.

Otázky k průběhu objednávky

  • Pokud jste našli požadované zboží, pak vyberte potřebný počet a vložte jej do nákupního košíku. Můžete přidat i další zboží.
  • Následně zkontrolujte vaše údaje v nákupním košíku. Ten se nachází vpravo nahoře nad výběrem země.
  • Klikněte v nákupním košíku na "Pokračovat k pokladně". Zde se buď přihlásíte s vaším zákaznickým účtem, nebo použijte účet PayPal.
  • Pod dodávkou vyberte vaši dodací adresu a požadovaný způsob dodání.
  • Nyní přejděte dále na "K platbě“. Vyberte zde fakturační adresu a požadovaný způsob úhrady. Pokud máte kód poukázky, můžete jej zadat zde!
  • „Dále k potvrzení“ – zde můžete ještě jednou ověřit všechny sdělené údaje. V "Poznámka k objednávce" nám můžete zanechat zprávu k vaší objednávce, např. když objednáváte s dohodnutou garancí nejlepší ceny. Jakmile uvidíte, že je vše správě, klikněte prosím na "Podat placenou objednávku".
  • Jakmile obdržíme vaši objednávku, dostanete emailem potvrzení objednávky.
    $Nyní naši spolupracovníci pro vás objednávku zkompletují a pečlivě zabalí. Naše balíky jsou vyzvedávány v pracovních dnech v 16:00 hodin Rakouskou POŠTOU.

Ano. Jakmile bude váš balík u nás zabalen a připraven k odeslání, dostanete od nás emailem upozornění.

Ano. Jakmile váš balík převezme pošta, dostanete emailem upozornění.

Online změna bohužel není možná. Můžete se však spojit s našim zákaznickým centrem, buď emailem nebo telefonicky.

Ne, u nás neexistuje žádná minimální hodnota objednávky.


Otázky k poštovnému, dodacím termínům, způsobům platby atd.

Ano, váš balík zasíláme pojištěný pro přepravu!

Pokud by vám měla být dodána přepravní krabice poškozená, poznamenejte poškození již při předání balíku u doručovatele. Kontaktujte obratem náš zákaznický servis pro nahlášení poškození!

Informace o poštovném, dodacích termínech, expresních dodávkách, způsobech platby atd. naleznete zde: Delivery resp: paymentinfo.

Všechny způsoby úhrady, se kterými můžete uhradit vaši objednávku, naleznete zde: paymentinfo

Jako partner Rakouské pošty jsme věrným podporovatelem iniciativy "ZASLÁNO S NEUTRÁLNÍ UHLÍKOVOU STOPOU“. Je tím zajištěno, aby byly naše balíky, dopisy a reklamní zásilky doručovány v Rakousku s neutrální uhlíkovou stopou.

Otázky ke zpravodaji

Abyste byli v budoucnu vždy nejlépe informováni a dostávali naše zpravodaje se zajímavými novinkami, vyplňte jednoduše formulář "Přihlášení k odběru zpravodaje": newsletter

Informujeme vás o nás a shrnujeme pro vás naše nejlepší nabídky a novinky.

Naše zpravodaje budete dostávat v létě každý týden, resp. v zimě co čtrnáct dní.


Odhlášení funguje jednoduše pomocí odkazu, který se nachází úplně dole v každém HiKi zpravodaji nebo se obraťte na náš zákaznický servis.

Můžete se kdykoliv opět přihlásit.

Otázky k poukázkám

Uplatnění kódu pro online poukázku v online obchodě: Přihlaste se na váš zákaznický účet. V případě objednávky v nákupním košíku můžete v sekci ""K platbě"" zadat váš kód online poukázky. Zároveň můžete poukázku zkontrolovat a uplatnit již ve vašem přehledu účtu.

Vytištěné poukázky můžete uplatnit u nás na místě v Tragweinu a v online obchodě.

Ano, může být uplatněno více kódů poukázek. Nelze však vzájemně kombinovat více slevových kódů.

Otázky k průběhu vrácení

  • Pokud vaše zboží splňuje naše podmínky pro vrácení Return, můžete mám jej zaslat zpět. Máte zde dvě možnosti: Online přes vaši zákaznickou sekci nebo s dokladem pro zpětné zaslání.
  • Pro co nejrychlejší zpracování vaší vrátky můžete použít online reklamaci, další informace k tomu naleznete zde:Return
  • Pro běžnou vrátku prosím vyplňte doklad pro zpětné zaslání a vlože jej s vráceným zbožím do balíku. $Nehledě na to, jakou cestou nám budete zboží vracet, nalepte na závěr přiložený štítek pro zpětné zaslání na balík a předejte jej na Rakouskou, resp. Německou poštu.
  • DŮLEŽITÉ: Když budete používat náš štítek pro zpětné zaslání, můžete balík dát přímo řidiči pošty!

Doklad pro zpětné zaslání naleznete společně se zbožím ve vašem balíku.

Kontaktujte prosím co nejdříve naše pracovníky v zákaznickém servisu emailem na kundenservice@hiki.at nebo telefonicky na: +43 (0) 7263/88099 - 20.

Z Německa na 0180 300 30 45 - 9 ct (pevná linka za minutu) max. 42 ct/min (nejvyšší cena za mobilní hovor).

Je nutné jej bezpodmínečně vrátit zpět! Je pro nás velmi důležité, aby nám bylo vadné nebo defektní zboží zasláno zpět. Jen tak, budeme moci předat výrobci zpětnou vazbu a zlepšovat pro vás náš sortiment.

  • Při koupi na fakturu prosím uhraďte jen fakturovanou částku po odečtení hodnoty zboží zaslaného zpět.
  • Pokud jste vybrali jiný platební prostředek, pak bude tento i vybrán pro zpětné vrácení. $Pokud jste již uhradili celou částku převodem, budeme vám hodnotu zboží zaslaného zpět dobropisovat na váš zákaznický účet. Přejete si jiné zpracování, kontaktujte prosím naše spolupracovníky v zákaznickém servisu.
  • Při koupi na fakturu prosím uhraďte jen fakturovanou částku po odečtení hodnoty zboží zasílaného zpět.
  • Pokud jste vybrali jiný platební prostředek, pak tento vybereme i pro zpětné zaúčtování.
  • Pokud jste již uhradili celou částku převodem, budeme vám hodnotu zboží zaslaného zpět dobropisovat na váš zákaznický účet. Přejete si jiné zpracování, kontaktujte prosím naše spolupracovníky v zákaznickém servisu."

Vrácení zpět, odstoupení od smlouvy, záruka, záruční plnění

Informace k záruce vrácení a právu odstoupit od smlouvy najdete zde:
Return.

Informace o záruce a záručním plnění najdete zde: Guarantee.

Ochrana osobních údajů, VOP, tiráž

Všechny detaily k naší ochraně osobních údajů najdete zde: Data protection.

Naše Všeobecné obchodní podmínky najdete zde: VOP.

Naši tiráž najdete zde: Imprint.